رفتن به محتوای اصلی
x

جلسه قدردانی از همکاران منشی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی

🎉🪷🏨به همت جناب آقای آقابابایی  مدیریت محترم  وسرکارخانم  کرمی  مدیریت محترم خدمات پرستاری، جلسه‌ای صمیمانه و در عین حال رسمی، با حضور منشی‌های محترم بخش‌ها در دفتر ریاست برگزار شد. در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌ها، همراهی‌ها و خدمات ارزنده این عزیزان، فرصتی فراهم آمد تا دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نظرات ایشان با دقت شنیده شده و مورد بررسی قرار گیرد.

🪷این برنامه، جلوه‌ای از تکریم جایگاه ارزشمند نیروهای پرتلاش مجموعه بود؛ نیروهایی که با مسئولیت‌پذیری، نظم و دقت، نقش مؤثری در پیشبرد امور ایفا می‌کنند.

🪷🏨در پایان این مراسم، از **سرکارخانم میرزایی** و **سرکار خانم کربلایی** به پاس اخلاق‌مداری، حسن رفتار و عملکرد شایسته، به عنوان **برترین‌های اخلاق‌مدار** تقدیر و تجلیل به عمل آمد.