رفتن به محتوای اصلی
x

ثبت پیشنهادات و انتقادات و رسیدیگی به شکایات

دفتر رسيدگي به شكايات ، انتقادات و پيشنهادات

 

دفتر پرستاري بيمارستان واقع در طبقه همكف سالن انتظار به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت و رسيدگي به شكايات شما عزيزان مي باشد.

شماره تماس :

۳۲۳۶۷۰۰۱-۵ داخلي ۲۲۴۸ -۲۲۴۶

 

فرايند رسيدگي به شكايات :

در صورتي كه شكايتي از نحوه ارائه خدمات داشته باشيد مي توانيد با مراجعه به مسئول بخش يا دفتر پرستاري بيمارستان ،

فرم رسيدگي به شكايات را دريافت نموده و پس از تكميل آن به مسئول مربوطه يا دفتر پرستاري تحويل نماييد تا بررسي هاي لازم انجام و

نسبت به برطرف كردن مشكل اقدام گردد . نتيجه به صورت تلفني/حضوري  به شما اطلاع داده خواهد شد .