دفتر رسيدگي به شكايات ، انتقادات و پيشنهادات
دفتر پرستاري بيمارستان واقع در طبقه همكف سالن انتظار به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت و رسيدگي به شكايات شما عزيزان مي باشد.
شماره تماس :
۳۲۳۶۷۰۰۱-۵ داخلي ۲۲۴۸ -۲۲۴۶
فرايند رسيدگي به شكايات :
در صورتي كه شكايتي از نحوه ارائه خدمات داشته باشيد مي توانيد با مراجعه به مسئول بخش يا دفتر پرستاري بيمارستان ،
فرم رسيدگي به شكايات را دريافت نموده و پس از تكميل آن به مسئول مربوطه يا دفتر پرستاري تحويل نماييد تا بررسي هاي لازم انجام و
نسبت به برطرف كردن مشكل اقدام گردد . نتيجه به صورت تلفني/حضوري به شما اطلاع داده خواهد شد .