رفتن به محتوای اصلی
x

تجلیل از سرکار خانم دهقان به مناسبت روز روابط عمومی

💐🌹به مناسبت فرخنده‌روز روابط عمومی، مراسمی صمیمانه در دفتر ریاست و با حضور جناب آقای آقابابایی مدیریت محترم  وسرکارخانم کرمی مدیریت محترم خدمات پرستاری برگزار شد. در این آیین، از تلاش‌های ارزنده  سرکار خانم دهقان، مسئول روابط عمومی، با اهدای گل ، قدردانی به عمل آمد.

🪷در این برنامه، ضمن پاسداشت نقش بی‌بدیل روابط عمومی در انعکاس صحیح خدمات، ارتقای ارتباطات سازمانی و تقویت هم‌افزایی در مجموعه، بر جایگاه والای این حوزه به عنوان پل ارتباطی میان بخش‌های مختلف تأکید گردید