رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک ریاست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) وروز زن

روز میلاد فاطمه زهرا(س)، روز میلاد همه خوبیهاست. روز جاری شدن زلال ایمان در همه قلبهاست  . ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) و روز زن را به همه همکاران بویژه بانوان گرامی فعال در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دکتر بهشتی اصفهان تبریک و تهنیت می گویم. امیدوارم روح بلند حضرت فاطمه زهرا، صدیقه کبری (س) دستگیر و راهنمای همه ما و بویژه بانوان گرامی باشد.




توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین علیهم السلام بود نه فقط برای زنان ما که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشیده و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.
روز ولادت چنین بانوی والایی که به شایسته ترین وجه از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز زن و روز مادر نامیده شد جهت گیری بی نقص آن امام همام را در معرفی مسیر تعالی به زنان نشان می دهد.
 

 اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همکاران گرامی این مرکزتبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همه، توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را بدست آوریم .                ( ریاست مرکز اموزشی درمانی شهید آیت الله دکتر بهشتی اصفهان )دکتر صفورا روح الامین