رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی

🏴 السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ 
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🏴

برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی

صبح روز یکشنبه ۳۱خرداد ماه 1405 همزمان با ششمین روز از ماه محرم، مراسم سوگواری ایام شهادت اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) و یاران باوفایشان و قرائت زیارت پُـر فیض عاشورا با مرثیه سرایی مداح اهل بیت و با حضور پُـرشور همکاران در نمازخانه مرکز برگزار شد.

در پایان مراسم با توزیع نذری، عزاداران بر سر سفره اطعام حسینی مهمان شدند.